Pirx 2 - návod

V odbavovací hale jsem sebral magnet a v pracovnách klíč a cartridge Home. Klíčem jsem v kanceláři otevřel skříň a sebral kartičku a cartridge Mars. V nástupním sále jsem použil magnet na zámek a dostal se do modulu. Tam jsem automaticky vložil cartridge do panelu a odstartoval.

 

Letěl jsem tedy na Mars a cílem bylo pomocí kláves "0" a "1" ovládat tah motorů tak, abych přistál s rychlostí menší jak 2.

 

Na základně jsem použil kartičku a terminál ukázal číslo 2781 (generováno náhodně). Použil jsem magnet a na východě objevil dveře. Použil jsem cartridge Home a ocitl se opět v modulu, se kterým jsem letěl zpět. Zde jsem v bankovní kajutě prozkoumal sejf, zadal kód 2781 a sebral plazmovou pilu. S tou jsem odletěl zpátky na Mars, použil ji a prošel nově vzniklým průchodem na východě, čímž jsem se dostal do místnosti s hibernační kójí.

 

Offline verze návodu z webu: ZX SPECTRUM GAMES