English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Kliatba noci (9)
Journey to Another... (1)
Jonny Quest (2)
Scooby Doo in the ... (1)
Johnny the Ghost (1)
Jungle Warrior (1)
Jumping Jack (5)
Jméno růže (5)
Janosik (1)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Castle Master 2 - The Crypt - návod

V místnosti, kde se nacházíte, najděte klíč. U bedny zlata vylezte na pohyblivé schody (ovládají se ve dvou místnostech) a seberte další klíč, který odemkne dveře z tunelu. Jděte rovně, až narazíte na zamčené dveře. Pokud máte energii alespoň 4-5, tak dveře otevřete. Po schodech dojděte do 5. patra (čísla pater jsou vlevo na zdi ve tvaru kostky), doplňte si energii na maximum (6) a vraťte se do chodby s výtahovým mechanismem. Nasměrujte se na balvan a stejně jako v předešlém dílu do balvanu narazte. Posuňte jej tím pod závaží výtahu. Opět běžte do 5. patra a prolukou dojděte až do místnosti s dveřmi od výtahu. Najděte otvor v zemi a stoupněte na něj. Spadnete dolů k výtahu, v něm najděte klíč, pak otevřete dveře na druhé straně zdi, vraťte se do výtahu a vyjeďte do 3. patra. V chodbě se dejte prvními dveřmi vlevo, ocitnete se pak v místnosti s velkým vypínačem, který otevře na protější straně zdi tajné dveře.

 

Musíte ale být rychlí, protože většinou se vypínač vrátí do původní polohy dřív, než doběhnete ke dveřím, a musíte to zkoušet znovu. Když se vám to povede, tak pozor, ať nespadnete dolů z výstupku! Podaří-li se vám seskočit na spodní výstupek, zasluhujete obdiv. Zde na stěně čeká klíč od Nantosuelty. Vstupte do dveří, můžete sebrat krystal, a přes schodiště dojděte do 3. patra. Pod schody hledejte klíč. Přes Nantosueltu dojděte k proluce a přes ní k výtahu, vyjeďte do 4. patra, seberte krystal a běžte do proluky. Zde, na konci římsy, stojí silná deska, kterou musíte shodit, aby utvořila můstek přes propast. Po něm přejděte a dejte se do 3. patra po schodech. Opět přes Nantosueltu a proluku až k výtahu, který ovšem stojí o patro níž. Nevadí, klidně do jeho dveří vstupte, seskočíte tak na jeho střechu, a po vylezení na římsu můžete sebrat další klíč, který je vidět připevněný na zdi, Vraťte se stejnou cestou až do 4. patra k výtahu a sjeďte do 6. patra. Běžte k balvanu, který je už roztříštěn závažím, a seberte klíč, který v něm byl ukryt. Nyní zpět výtahem do 3. patra, pěšky do 2. patra do místnosti, ve které je sloup, kde musíte odblokovat na zemi přichycené desky, které tak uvolní sloupy.

 

Vraťte se opět do 3. patra a přes úzkou chodbu dojděte do místnosti, ve které od stropu visí spodní části sloupů. Zasuňte je, vyjděte ven, nechte za sebou otevřené oboje dveře (utvoří stěnu) a ve 2. patře můžete sebrat klíč. Pak přejděte přes dveře tvořící můstek do místnosti s klíčem a pastí. Při získávání klíče pozor na hlavu! Jestliže ho máte, seskočte do úzké chodby, dojděte k výtahu, který čeká ve 3. patře, a sjeďte do 6. patra. Zde už můžete otevřít bednu, která ukrývá klíč od obydlí duchů. Vezměte jej, výtahem vyjeďte do 3. patra, doplňte si energii na maximum (doufám, že máte ještě kde) a vzhůru do 1. patra. Zde můžete vyhlédnout ven z okna, a až se pokocháte výhledem, otevřete dveře. Za nimi čeká tříhlavý pes Kerberos, kterého musíte zabít. Provedete to tak, že mu budete střílet do hlav v tomto pořadí: pravá, levá a nakonec prostřední. No a už jsme skoro u cíle! Zbývá jen vejít do obydlí duchů, všechny je zničit, vyklonit se z okna ven (ať nespadnete do vodního příkopu!!) a vystřelit do vypínače na zdi u mostu. Pak už můžete přes něj vyjít ven a ukončit tak definitivně tu těžkou zkoušku rozumu a odvahy.

 

Závěrem pár drobností. Duchy střílejte na potkání, po dobrém se s nimi jednat nedá. Ten, který přiletí po výstřelu do vlajky, se dá rovněž lehce zabít, a zvýšíte si tím skóre. Bublina ve vodorovném skleněném válci ukazuje vaši úspěšnost, a čím víc se blížíte k dokončení hry, tím víc se přesouvá vlevo. Varuji před pádem do proluky, protože i když jej možná přežijete, nebudete z ní moci nikde vylézt. Důrazně radím, často ukládejte, velice to ulehčí některé obtížné úseky hry zvládnout.

 

OVLÁDÁNÍ HRY

 

C - plazit

 

W - chodit

 

R - utíkat

 

P - zakloň hlavu

 

L - skloň hlavu

 

F - dívej se přímo

 

U - otoč se čelem vzad

 

B - zaměřovač zapnout/vypnout

 

A - vezmi/použij

 

I - info

 

SPACE - přepíná funkce zaměřovače

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 6. 3. 2010 | Doplněno: 21. 10. 2012 | Autor: Pavel Zlámal | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist