English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Kliatba noci (9)
Journey to Another... (1)
Jonny Quest (2)
Scooby Doo in the ... (1)
Johnny the Ghost (1)
Jungle Warrior (1)
Jumping Jack (5)
Jméno růže (5)
Janosik (1)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Herbert's Dummy Run - návod

Jděte vpravo, dveřmi v prostředku obrazovky vstupte do místnosti s cihlovou zdí, kterou ve stylu Arkanoidu rozbijte míčem (míč se nesmí dotknout země). Tenisovou raketu (TENNIC RACQUET) vyměňte za rukavici (GLOVE). Vraťte se do místnosti, kudy jste sem vešli, vyměňte rukavici za kostku (BRICK). Měli byste mít u sebe kostku a čokoládovou minci (CHOCOLATE TEN PENCE). Vstupte do výtahu a jeďte do druhého patra, vystupte pravými dveřmi.

 

Zde vyměňte kostku za dětskou vzduchovou pistoli (POP GUN). Vyskočte na kostku a z ní na stůl. Projděte po stole přes pokladnu, tím vyměníte čokoládovou minci za pravou (REAL TEN PENCE). Vraťte se do výtahu a zvolte první patro. Vystupte pravými dveřmi. Jděte do sklepa a nabijte pistoli korkovým špuntem (CORK). Položte pistoli, abyste nesli minci a korkový špunt. Vraťte se do výtahu a vystupte levými dveřmi.

 

Vyjděte z obchoďáku ven a u vstupních dveří rychle vyměňte korek za provaz (ROPE). Vraťte se do výtahu a zamiřte do třetího patra (vpravo). Na žlutém gauči vyměňte minci za klíč (BOX KEY). Zpátky do výtahu, do prvního patra. Znovu do sklepa, vyměňte klíč za nabitou zbraň. V prvním patře pokračujte dále vpravo, kde vyměňte provaz za štít (COAT OF ARM). Výtahem vyjeďte do druhého patra a vystupte vlevo. Vojáci vám nyní neublíží.

 

Jděte do restaurace dále vlevo a štít vyměňte za nádobu s medem (HONEY POT). Vraťte se do výtahu, prvního patra, do sklepa. Vyměňte pistoli zpátky za klíč. Výtahem jeďte do čtvrtého patra, do obrazovky, kde jste začínali. Pokud máte klíč, z krabičky vyskočí čertík a vystřelí vás na horní police. Vyměňte med za plyšového medvídka (TEDDY). Zpět do výtahu, do prvního patra, vystupte vpravo.

 

V místnosti u dveří s rukavicí vyměňte klíč za lano. Jeďte do čtvrtého patra, vstupte vpravo. Do startovní obrazovky, 3x vpravo, do místnosti, kde odstartujete mezihru Space Invaders. Střílejte protivníky tak dlouho, dokud medvídek nepřejede zleva doprava. Pak můžete projít do další obrazovky vpravo. Zde skočte na lano, dojde k jeho prodloužení až dolů na zem. Vraťte se zpět, cestou seberte rádio (RADIO) a rukavici.

 

V obrazovce se zelenými dveřmi, kde létají letadla, vyskočte na nejdelší provaz uprostřed, pro šplh musíte rychle střídat směr vlevo/vpravo. Až budete nahoře, vyměňte rádio za bombu (BOMB). Do výtahu a prvního patra. V místnosti u dveří s rukavicí vyměňte rukavici za klíč. A v obrazovce vpravo bombu za žárovku (LIGHT BULB). Jděte zpět, v obrazovce s postelí opravte baterku (TORCH) našroubováním žárovky. Baterku položte.

 

Ve sklepě seberte pistoli tak, abyste ji měli na pozici prvního předmětu (nahoře). S pistolí byste měli nést žárovku, klíč zde nechte ležet. Do druhého patra, vystupte vlevo. Vstupte do hradu. Po schodech nahoru, kde vystoupáte na hradby. Žárovku vyměňte za vlajku (FLAG). Do výtahu, prvního patra, vystupte vpravo. Jděte do místnosti s lampami a vyměňte pistoli za bombu. Ve sklepě vyměňte bombu za klíč. Klíč musí být na pozici druhého předmětu.

 

Ze sklepa pokračujte vlevo, projděte temnou místností a ocitnete se v bazénu, kde po vynořujících se polenech musíte doskákat pro gumovou kačenku (RUBBER DUCK). Do čtvrtého patra, vystupte vpravo. Z obrazovky s Arkanoidem, pokračujte dále vpravo. Na hradě z písku vyměňte vlajku za kamínky (PEBBLES). Do výtahu, prvního patra, vystupte vlevo. Seberte prak (CATAPULT), který nabijte kamínky.

 

Přes výtah projděte vpravo až k baterce, kterou seberte. Nechte zde ležet kamínky. Jděte do sklepa a vlevo. S funkční baterkou konečně uvidíte v temné místnosti. Vystřílejte všechny ptáky, prak vyměňte za dětské kapsle (TOY CAPS). Vpravo, baterku vyměňte za bombu. Přes výtah vystupte vlevo. Vyměňte kapsle za kačenku. Výtahem jeďte do třetího patra a vystupte vpravo. Vyměňte kačenku za minci. Do čtvrtého patra (vpravo).

 

V obrazovce s několika dveřmi vstupte do těch s nápisem '10p'. Následuje další mezihra, kde musíte vybombardovat všechny budovy města. Vyměňte minci za dělovou kouli (CANNON BALL). Výtahem do prvního patra, vystupte vlevo. Vyměňte bombu za kapsle. Výtahem do třetího patra, vystupte vlevo. Projděte kolem děla, které vystřelí a udělá otvor ve zdi. Projděte otvorem a vyměňte dělovou kouli za hopíka (BOUNCY SPACE HOPPER).

 

Výtahem do prvního patra a vystupte vpravo. Vyměňte kapsle za odloženou rukavici a vstupte do dveří. Zde už na vás čekají rodiče. S hopíkem doskočíte na páku, která zapíná eskalátor. Po schodech vyjeďte nahoru za Wallym a Wilmou. Pokud chcete získat maximální skóre (101 želatinových postaviček), musíte sebrat všechny nepotřebné předměty a vstoupit do výtahové šachty v patře, kde se zrovna nenachází kabina výtahu.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 27. 8. 2017 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist