AVEN PUBLISHER: Proxima Software 1993 AUTHORS: M. Janacek, L. Schon, M. Hlavicka ------------------------------------------------------------------- Hra AVEN je strilecka - dostal jste se do chraneneho komplexu plneho nastrah, prekazek a obrannych zarizeni - vas ukol je jednoduchy, dostat se ven. Ovladani: Krome ctyr smeru a strileni (O, P, Q, A, M nebo Sinclair ci Kempston) muzete jeste: - sbirat predmety (V - vezmi), staci byt u nej a mit nastaven volny zasobnik, jsou zobrazeny v nejvetsim panelu na leve strane. - pokladat predmety (B - poloz), polozite ten predmet, ktery je v hornim zasobniku (ten, co prave pouzivate) - volit pouzivany predmet (X - zmena predmetu) - muzete u sebe mit az tri predmety najednou, pouzivate vsak pouze jeden z nich, ten co je nahore. Vpravo vedle pouzivaneho predmetu je take pocet pouziti (strelivo, pocet kusu, ...). - pozastavit hru (R - pauza), dale pokracujete stiskem ENTERu. - ukoncit hru (H - konec) - program se jeste pro jistotu pta, jestli nejde o omyl. Rady a postrehy: Nejprve chvili pockejte, program ma demo a tam uvidite cim zacit (seberte si laserovou pusku). Ve hre se vyskytuje mnozstvi ruznych predmetu - pusky, granaty, energie, lahvicky s ruznymi chemikaliemi, diskety, nuzky, pocitace (mala Spectra). Kazdy ma nejake pouziti, na neco prijdete brzy (laserova puska, granaty), neco vam da vic prace (napriklad lahvicka s hydroxidem sodnym (NaOH), kterou naleznete v chemickem skladu, je urcena k neutralizaci louze kyseliny sirove (H2SO4), ktera vam v jednom miste brani v ceste). Na pouziti ostatnich predmetu musite prijit sami. Laserova puska ma jednu neprijemnou vlastnost, je pomerne velka a tak ji musite nest na prave strane vedle sebe, to vas omezuje v moznostech strileni, musite si tedy davat pozor na to, jestli vase strely vubec nepritele zasahnou. Kreslete si mapku, at se v bludisti neztratite, poznamenavejte si do ni, co kde je a kdyz na to prijdete, tak take k cemu to je. ------------------------------------------------------------------- Ctete pozorne licencni podminky firmy PROXIMA predtim, nez porusite obalku s instalacnimi disketami. Pocitacovy program zaznamenany na diskete (disketach) je autorskym dilem chranenym ustanovenimi cs. autorskeho zakona a mezinarodnimi smlouvami. Porusenim obalky s disketami se zavazujete dodrzovat ustanoveni nasledujici smlouvy mezi Vami a firmou PROXIMA. Licencni ujednani: 1. Uzivatel je opravnen instalovat a provozovat pocitacovy program na jedinem pocitaci a smi si poridit jedinou bezpecnostni kopii onstalacnich disket. 2. V pripade zakoupeni multilicencni dodavky pocitacoveho programu je uzivatel opravnen instalovat a provozovat program na takovem poctu pocitacu, jaky je uveden v multilicencni smlouve. 3. Firma PROXIMA neruci za bezvadny chod programu na pocitacich, ktere nejsou 100% kompatibilni se standardem IBM. Program musi byt provozovan v souladu s instrukcemi, obsazenymi v pruvodni dokumentaci. 4. Je zakazano porizovat kopie manualu k programu. Rovnez je zakazano menit, modifikovat nebo upravovat program a dokumentaci, vcetne disassemblovani a podobnych programatorskych praci. 5. Nehodlate-li respektovat ustanoveni teto smlouvy, vratte software v neporusenem obalu tam, kde jste jej ziskali. Bude Vam vracena castka, kterou jste zaplatili. Podminkou je vraceni do 10 dnu od zakoupeni a pri vraceni je nutno predlozit doklad o zaplaceni.