TANGO PUBLISHER: Proxima Software 1993 AUTHOR: Pavel Macek, Lada Schon ------------------------------------------------------------------- Neco na zacatek... ================== Jednoho rana nasmazila vyhlasena kucharka, pani Krakorova, sto vonavych koblizku. Poklidila, vzala si novou zasteru a cekala vzacnou navstevu svych kolegyn ze souteze O zlatou varecku. Kocour Matej mzoural ospale do slunicka a nepostrehl, ze se k nemu potichu prikradli maly Honzik s Janickou. Drive nez se kocour vzpamatoval, chytili ho a privazali mu na ocas papirovy pytlik naplneny skorapkami od orechu. Matej se polekal co mu to pribylo na ocase a dal se do behu. Ale co to? Neco ho s chrastenim vytrvale pronasledovalo. Skocil proto na okno a odtud se pustil po strani k lesu. Misy s koblizky se pritom rozkymacely a prevrhly. Pani Krakorova je totiz postavila na okno, aby rychle vychladly. Koblizky se rozkutalely po strani, kazdy uplne jinam. Dokazete je vsechny dovest zpet do domku pani Krakorove? Proc to neni tak jednoducha, jak se zda... ========================================== V nasi logicke hre to ale neni nic jednoducheho. Koblizek musite vzdy dovest do domku tak, aby vstoupil na vsechna policka, na ktera vstoupit muze. Na kazde takove policko lze vstoupit pouze jednou. Jakmile jej s koblizkem opustime, policko se rozpadne a zpet do prazdna vstoupit nemuzeme. Na policka oznacena ctyrmi teckami (jako strana hraci kostky) nelze vstupovat vubec. Na nekterych polickach, na nez lze vstupovat se nachazeji ruzne predmety jako sekera, vedro vody a dynamit. Kdyz na takove policko s koblizkem vstoupime, predmet z policka sebereme. Predmet pak muzeme pouzit ke vstupu na policka, kde je strom, kamen nebo ohen. Sebereme-li napriklad jednu sekeru, muzeme vstoupit na jedno policko, kde je strom. Po pouziti predmet ztracime. Jak se pouzivaji ostatni predmety jiste poznate sami. Ve hre se vyskytuji jeste policka pripominajici nablyskanou plochu. To je tenky led a muzeme na nej vstoupit pouze tehdy, kdyz zadny predmet u sebe nemame, jinak se led prolomi a koblizek se utopi. Jestlize se nam nepovede dovest do domku prvnich deset koblizku (cvicne sekce), nedostaneme se do reseni dalsich devadesati uloh (herni sekce). Po splneni desate, dvacate, ctyricate, sedesate a osmdesate herni sekce se dozvite hesla, s jejichz pomoci muzete hru zacinat od jedenacte, dvacate prvni, ctyricate prvni, sedesate prvni a osmdesate prvni sekce hry. Hodnoceni hry... ================ Take bodove hodnoceni hry je specificke. Za vstup na kazde policko ziskame jeden bod. Jestlize vyresime i slozite ulohy s pouzivanim predmetu, ziskame za kazde policko, na ktere vstoupime s pomoci predmetu, bod navic. Pri ztrate zivota se ziskane body nuluji. Tim jsou preferovani ti, kteri dokazi hrat co nejvetsi pocet uloh (sekci) s jednim zivotem. Do vysledku se zapisuje nejvyssi dosazeny pocet bodu. O zivot muzeme ve hre prijit tehdy, vyprsi-li cas urceny k reseni ulohy nebo kdyz s koblizkem uvazneme a nemuzeme se hybat. V takove pripade odstartujeme opakovani ulohy s dalsim zivotem, pokud jiz zadny nezbyva, hra konci. Kdo dokaze dovest do domku vsech sto koblizku, uvidi sen kazdeho zakutaleneho koblizku. Nahrani, ovladani a spusteni... =============================== Po nahrani (LOAD "TANGO" na kazete, LOAD * "TANGO" nebo RUN na diskete) se objevi na obrazovce velky napis TANGO a rolujici text. Kdyz chvili pockate, dozvite se vsechno, jinak muzete stisknout: ENTER - start hry s nastavenym ovladanim od nastavene sekce H - zadani hesla, chybne heslo zpusobi nastaveni startu od zacatku O - volba ovladani, muzete volit klavesy, KEMPSTON nebo SINCLAIR joystick Zaverem... ========== Hru vymyslel a nakreslil Ladislav Schon, naprogramoval Pavel Macek a sekce vytvoril Milan Siroky. Dejte se do hrani....