Batman 2a - A Bird in the Hand - návod
Zorientujte se v přiložené mapě. V Batmanově jeskyni najděte nos (NOSE), nářadí (TOOL), batarang (BATARANG), šperhák (LOCKPICK), batmanův disk (BAT DISK). Použijte nářadí v obrazovce "broken machines", batarang (můžete jím házet) a disk v místnosti "insert the disk". Vyjděte do ulic.
Najděte cukrovinku (SWEET) a botu (SHOE). Cukrovinka vám doplní energii. Pak vezměte klíč od dveří (DOOR KEY). U lampy vyšplhejte po stěně domu na střechu. Najdete tam kolu (POP), co doplní energii, a svítilnu (TORCH). Vraťte se dolů a vyšplhejte po další stěně domu nahoru. Najdete lano (ROPE) a v obrazovce "take your pick!" použijte šperhák. Můžete ho odložit a vejděte do domu.
V domě najděte klíč od výtahu (LIFT KEY) a použijte ho u výtahu. Dále naleznete toust (TOAST) na doplnění energie a šipku (DART). Pak vezměte herní disk (GAME DISK) a v obrazovce "two halves" vajíčko (EGG) vám doplní energii. Zde použijte i lano a dostanete se nahoru. Tam seberte magnet (MAGNET) a použijte šipku. Získáte povolení ke vstupu (PASS). Vyjděte zpět na ulici.
Na obrazovce se vstupními dveřmi "don't pass go!" použijte povolení ke vstupu a vejděte do domu. Je tu tma, tak použijte svítilnu. Dále použijte magnet a nebudou vás otravovat tučňáci. Seberte videokazetu (TAPE). V místnosti se zrnící televizí použijte videokazetu. Dále naleznete koláč (CAKE) na doplnění energie. V obrazovce "open the door hal!" použijte klíč ke dveřím. K doplnění energie naleznete banán (NANA). Pak najdete trumpetu (TRUMPET) a zahrajte na ni. V místnosti "the big turn off!" si nasaďte nos, obujte botu a použijte herní disk. Zastavili jste počítač a úspěšně dohráli 1. díl na maximální možnou úspěšnost 100%.
Offline verze návodu z webu: ZX SPECTRUM GAMES