English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Nodes of Yesod (4)
Satan 1-2 (4)
Soft & Cuddly (1)
Robot - The Imposs... (1)
Sex Crime (5)
Renegade 1-3 (16)
Hudson Hawk (1)
Predator 1-2 (14)
Sim City (8)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Diskusní fórum - odpověď na příspěvek
Vaše jméno/přezdívka:
Váš e-mail:
Součet 7 + 8:
   

 

Vložil: joe Vloženo: 06. 02. 2019, 08:03:41

- specnext a co vsetko este treba urobity na "next" features.

"An improved AY 8930 that maintained compatibility with the AY8912 would improve sound output and would produce better sound than an SAA I believe. You would get independent envelope control on all channels and variable square wave duty cycles that people do now in software"

"The wavetable opens up the possibility to have the AYs generate arbitrary waveforms like triangles, sines and sample instruments. Such a thing might also be able to play sampled music without cpu intervention or dma involvement."

"The roadmap does include multiple dma channels specifically so that dma audio does not take the dma away from other purposes but having the AYs do it instead is an interesting idea."

"Additionally, if the AYs are able to generate sine waves, they can be used for things like sampled sound effects and speech synthesis running on a 50Hz interrupt."


- v preklade ich caka este more .. ocean prace na grafickom jadre, audio, viackanalova DMA, interupty. Casovanie dema z 1994 je na ich zozname priorit proste niekde okolo 197 miesta.
- snazia sa maximum prace stihnut do vypustenia masiny aby toho co najviac mali v zaklade v krabici, ladit sa vsak HW bude zjavne este dlho do buducnosti. Co znamena aj to, ze kvalitny soft emulator nebude tak lahke urobit a uz vobec nezavidim zivot nejakehoé herneho vyvojara .. zoberte si,ze este mesiac dozadu specnext nemal tile map 320x256 graf. mod a 128 HW sprajtov a bol tu limit 12 sprajtov na scanline. Dnes je limit prec, novy sprite engine zvladna 1600 az 1800 pixelov na riadok /megadrive 320 pixelov/, teda minimalne 100 sprajtov na scanline !!
- nic s tym neurobite, dev tim ma v riti nejaku otvorenu debatu, kazdy cumi a caka.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist