|
Diskusní fórum
|
|
Vložil: red75 | Vloženo: 30. 12. 2008, 23:19:07 | odpovědět |
---|
Hra od Codemasters. Závodní okruh, pohled zvrchu, 1 obrazovka, na výběr asi 8 vozidel (tank,policajti,motorka atd.), hráli jsme to i na Amize. Nevíte prosím jak se to jmenovalo? |
Vložil: pepak | Vloženo: 31. 12. 2008, 10:22:49 | odpovědět |
---|
Micro Machines? |
Vložil: red75 | Vloženo: 01. 01. 2009, 00:44:37 | odpovědět |
---|
Tak je to tohle http://www.youtube.com/watch?v=vve2r4_9NhY Výběr vozidel byl asi jen na amize. |
Vložil: red75 | Vloženo: 31. 12. 2008, 21:22:08 | odpovědět |
---|
To ne. Celá trať je na jedné obrazovce a jsou to jakoby normální venkovní závodní okruhy. |
Vložil: red75 | Vloženo: 31. 12. 2008, 21:31:26 | odpovědět |
---|
Tak je to tohle http://www.youtube.com/watch?v=vve2r4_9NhY Výběr vozidel byl asi jen na amize. |
Vložil: Martin | Vloženo: 30. 12. 2008, 19:08:40 | odpovědět |
---|
Chtel bych podekovat za tyto stranky....super. D E K U J I |
Vložil: pepak | Vloženo: 30. 12. 2008, 18:40:38 | odpovědět |
---|
Mapa na Aliens se mi nezobrazuje - na Opeře ani Firefoxu. Asi nějaká chybka... |
Vložil: Pavero | Vloženo: 31. 12. 2008, 00:18:05 | odpovědět |
---|
Tak mi to nedalo, ještě jsem to chvíli testoval. V safe módu se mapa ve Firefoxu načte. Takže problém je v nějakém nastavení uživatelského profilu, nikoliv v samotném firefoxu. |
Vložil: Pavero | Vloženo: 30. 12. 2008, 22:53:53 | odpovědět |
---|
Zajímavé. IE 7 mapu zobrazí bez problému. Firefox vůbec není schopen zobrazit tak velkou bitmapu a Opera, nevím, co vyvádí, při otevírání se mohl asi na 10 minut rozkočit disk, ale nakonec se mapa zobrazila.
Nicméně tady je přímý odkaz: http://maps.speccy.cz/maps/Aliens1.png
|
Vložil: Saruman | Vloženo: 07. 12. 2008, 00:20:02 | odpovědět |
---|
Nemáte někdo hru Rychlé šípy? Je to tuším taky pro ZX Spectrum, ale nikde to tu nevidím... |
Vložil: condor | Vloženo: 06. 12. 2008, 15:36:09 | odpovědět |
---|
Také bych potřeboval nějaký "POKE" nebo nějakou "rutinu", proti "brejknutí"... |
Vložil: Roman | Vloženo: 14. 12. 2008, 10:19:14 | odpovědět |
---|
Tu je ONERR rutina. Pre inicializáciu je treba volať rutinu ONERRON. Pre vypnutie obsluhy chyby rutinu ONERROFF. Číslo riadku, na ktorý sa skočí pri chybe je v inštrukcii s návestím LINE. V BASICu je potom možné zistiť číslo chyby pomocou LET err=PEEK(23551)
ONERRON ld hl,(#5C3D) ; zapnutie obsluhy chyby ld (hl),ONERR%256 inc hl ld (hl),ONERR/256 ld (iy+0),255 ret
ONERROFF ld hl,(#5C3D) ; vypnutie obsluhy chyby ld (hl),3 inc hl ld (hl),19 ret
ONERR halt ; odchytenie chyby ONERR1 call #028E inc e jr nz,ONERR1 ld a,(iy+0) inc a ld (23551),a ; odložíme si číslo chyby cp 13 ; D BREAK - CONT repeats jr z,ONERR2 ; ignorujeme cp 21 ; L BREAK into program jr z,ONERR2 ; ignorujeme LINE ld hl,9000 ; pri ostatných chybách sa skočí na ld (#5C42),hl ; riadok 9000, kde bude obsluha chyby ld a,1 ld (#5C44),a ONERR2 ld (iy+0),255 dec sp dec sp jp #1B7D
|
Vložil: Condor | Vloženo: 14. 12. 2008, 12:49:28 | odpovědět |
---|
Super rutina, ale problém je, že neumím v assembleru. A i kdybych to tam nacvakal, tak (zatím) nemám kazeťák abych to mohl sejfnout a znovu nahrát do compu. Já když jsem potřeboval nějakou rutinu, třeba rotovat textem, tak mi jí napsal soused. Ale ten se boužel odstěhoval. |
Vložil: oldsoft | Vloženo: 15. 12. 2008, 23:13:32 | odpovědět |
---|
To je hezky napsaná rutinka. Na kazeťák se v procesu tvorby vybodni, buď pohodlnej a dělej v emulátoru. Jestli si najdu chvilku, tak to vyrobím v Prometheovi a pošlu, udělal bych to tak, že se ten krátkej strojáček nacpe do bejzikového řádku s číslem nula, to si pak ke své textovce pomocí MERGE přihraješ a bude to skoro vždy fungovat. Jen si uživatel nesmí ke Spectru připojit microdrive, ten totiž posunuje se začátkem Basicu, ale to už dnes nedělá nikdo. A kdy si na to najdu čas, to je ve hvězdách, snad do konce roku... |
Vložil: Condor | Vloženo: 16. 12. 2008, 14:07:25 | odpovědět |
---|
To by bylo SUPR. Předem dík. Jinak to nespěchá. Zatím se učím Basic... |
Vložil: oldsoft | Vloženo: 06. 01. 2009, 22:41:21 | odpovědět |
---|
Tak jsem včera nadatloval tu rutinku do Promethea, leč z nějakého důvodu mi nefunguje. Vezmu si k ruce výpis ZX ROM a uvidím, kde je chyba. Tak to jen tak, aby se vědělo, že jsem se na to nevyflajznul. |
Vložil: oldsoft | Vloženo: 10. 12. 2008, 19:08:20 | odpovědět |
---|
Jéje, na to je nějaký POKE, ale ani zanic si nevzpomenu. Avšak dá se to relativně snadno obejít. Omrkni nějakou Fukovu basicovou textovku, tam to dohledáš. (Nepodaří-li se ti ten jeho Basic prohlédnout, použij třeba něco jako Wlezley 7+ od Proximy, tak jsem to řešíval ještě na Didaktiku; dnes bych to asi řešil pohodlněji v emulátoru, už je to dávno a vzpomínám si dost matně.) Též se do basicových programů dělával řádek s číslem nula, protože za REM může být cokoli, změnila se barva pro výpis programu - třeba PAPER i INK na bílou - a amatéra to alespoň na čas odradilo. |
Vložil: pepak | Vloženo: 11. 12. 2008, 17:50:28 | odpovědět |
---|
POKE 23659, 0
Pozor, zlikviduje to vsechny pokusy o psani do editacnich radku - takze krome chybovych hlasek (treba pri BREAKu) taky INPUT. |
Vložil: Condor | Vloženo: 12. 12. 2008, 14:19:41 | odpovědět |
---|
Dik za pouka, ale když ho vložím tak mi zčerná obrazovka a kousne se to.... (a INPUT nepoužívám).... |
Vložil: pepak | Vloženo: 13. 12. 2008, 07:48:36 | odpovědět |
---|
Promiň, měl jsem to napsat srozumitelněji. Konkrétně které části z věty "Pozor, zlikviduje to vsechny pokusy o psani do editacnich radku - takze krome chybovych hlasek (treba pri BREAKu) taky INPUT." jsi neporozuměl, ať to můžu doplnit? Pozn.: "0 OK" je taky chybová hláška. |
Vložil: Condor | Vloženo: 14. 12. 2008, 12:22:13 | odpovědět |
---|
To jedivný, ono to "mrzne" i na řádku 20. Tedy: PRINT AT 20,20 "blabla". Tak fakt nevim... |
Vložil: pepak | Vloženo: 14. 12. 2008, 13:41:19 | odpovědět |
---|
A za tím PRINTem máš co? Počítám, že nejspíš nic, že? Takže program normálně skončí a basicový interpret napíše do editačního řádku, že program úspěšně skončil, že? |
Vložil: Condor | Vloženo: 14. 12. 2008, 17:22:48 | odpovědět |
---|
Kdepak, pak to pokračuje dále. (bez pouku). Mohu ti tu textovku poslat mejlem a uvidíš. Ale ještě není hotová. Jde mi to pomalu, páč jsem hafo věcí už zapomněl... |
Vložil: pepak | Vloženo: 21. 12. 2008, 09:17:46 | odpovědět |
---|
Tenhleten POKE se bezne pouzival, takze pokud tobe nechodi, tak proste nekde dal v programu do toho editacniho radku zapisujes.
Posilat to nemusis, mam dost vlastni prace nez abych ladil jeste cizi programy, ale jsem si dost jisty, ze kdyz si to pozorne projdes, tak na tu chybku narazis. |
Vložil: Condor | Vloženo: 04. 12. 2008, 12:42:39 | odpovědět |
---|
Pokouším se ve Spectaculatoru uělat textovku a proto scháním Art Studio a nějaký hezký font. Nemáte to náhodou někdo ??? |
Vložil: oldsoft | Vloženo: 07. 12. 2008, 13:23:26 | odpovědět |
---|
Art Studio si stáhni na www.worldofspectrum.org a font si můžeš i vyrobit. |
Vložil: cichlasoma | Vloženo: 30. 11. 2008, 15:35:48 | odpovědět |
---|
Neexistuuje prosím font pro Windows vyhlížející jako font Spectra a podporující (českou) diakritiku? |
Ročník diskusního fóra
Počet záznamů: 7329
|