English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Quadrax (18)
Peloponéská válka (2)
Videostop (2)
Na rozkaz krále (1)
Zázraky v BASICu (24)
Nightshade (14)
Slightly Magic (2)
Fantasy World Dizz... (3)
Boulder Dash 1-4 (6)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Contact Sam Cruise - návod

HERNÍ PANEL

 

Na žlutém panelu uprostřed se zobrazují předměty, kolem kterých zrovna procházíte:

 

1) Symbol dveří se zobrazí, pokud stojíte naproti nim. Rovněž se zobrazí, pokud se ocitnete ve vězení a dveře cely jsou zamčeny.

 

2) Symbol blikající žárovky se objeví, pokud zrovna stojíte u vypínače.

 

3) Nápis FUSE se zobrazí, pokud stojíte v blízkosti rozvodné skříně s pojistkami. V každé budově je pouze jedna.

 

4) Symbol telefonu se objeví, když se nacházíte v jeho blízkosti, popřípadě když zrovna vyzvání. Pro zvednutí sluchátka stiskněte klávesu T. Každý telefon má své vlastní číslo, na začátku hry ovšem znáte pouze své vlastní – 7337. Další čísla postupně odhalíte během řešení případu.

 

5) Na začátku hry jste vybavení deseti lékárničkami, po každém zásahu kulky jste nuceni jednu použít.

 

6) Vstup do domu bez použití klíče je kvalifikován jako nezákonné vniknutí a bude zavolána policie. Od této chvíle je na vás vystaven zatykač. Ve hře jsou čtyři klíče, pokud máte správný klíč, pouze zaklepejte na dveře a oni se otevřou. V opačném případě vás majitel objektu obvykle pošle do háje.

 

PANEL S PŘEVLEKY

 

Tento panel se nachází na pravé straně v dolní části obrazovky. Převleky rozpoznané policií jsou zobrazeny červeně, všechny ostatní jsou podbarveny modře. Jak budete postupovat hrou, stále menší počet převleků zůstane neodhalen. Důležité je správné načasování chvíle, ve které převlek použít.

 

NĚKOLIK RAD

 

1) Vaše šance na útěk se zvýší, pokud v budově pozhasínáte všechna světla.

 

2) Volání na 999 prozradí vaši pozici policii, která následně přijede na uvedenou adresu. To může, ale nemusí být užitečné.

 

3) Vyhodit pojistky v budově můžete pouze jednou.

 

4) Dům č. 19 patří mafii. Jakýkoliv způsob vniknutí do něj je v pořádku, policie za vámi do domu nikdy nevstoupí.

 

5) Kotouly a salta jsou užitečné pro vyhýbání se kulkám. Salto použijte proti těm, co létají při zemi, kotoul proti těm, co vysoko letí vzduchem.

 

6) Hra končí, když přijdete o všechny své peníze, popřípadě když vám dojdou lékárničky.

 

OVLÁDÁNÍ

 

Q - nahoru

 

A - dolů

 

O - vlevo

 

P - vpravo

 

CAPS SHIFT - rychlý pohyb

 

B - stažení rolety (musíte stát u okna)

 

D - změna převleku

 

F - pojistky (vyhodíte proud v celé budově)

 

G - sebrání předmětu (předmět bliká, když u něho stojíte)

 

I - informace (zpomalí rolující se text)

 

K - zaklepání na dveře nebo použití klíče, otevření dveří zevnitř

 

L - zapnutí/vypnutí světel v místnosti (musíte stát u vypínače)

 

R - kotoul

 

S - salto vzduchem

 

T - použití telefonu

 

H - zavěšení telefonu

 

ÚPLNÉ ŘEŠENÍ

 

Ze své kanceláře se vydejte do posledního patra hotelu Royale, až do pokoje úplně vzadu. Zde objevíte mrtvolu muže. Zvedněte vyzvánějící telefon a vyslechněte hovor. Při úniku před blížící se policií vyhoďte pojistky v celém hotelu a použijte některý ze svých převleků. Skokem ze střechy policejní budovy směrem vlevo se dostanete do domu č. 31. Zde seberte první klíč. V prostředním patře 2x zavolejte z telefonu do své kanceláře (7373). Dozvíte se číslo na Lanu, které vytočte (7162). Dále můžete zavolat na číslo 6124, ale moc vám to nepomůže.

 

Jděte do domu č. 15, po krátké přetahované zvedněte vyzvánějící telefon. O patro výš seberte další klíč. Poté zavolejte do své kanceláře (7373) a pak znovu Lanu (7162). Jděte na střechu domu, který se nachází vlevo od domu č. 19. Dolů se vydejte po požárním schodišti. Těsně nad zemí vyčkejte, až tlouštík v bílém bude pod vámi, pak na něho skočte. Tím ho omráčíte a třetí klíč bude váš.

 

Abyste přechytračili gangstera stojícího před policejní stanicí, jděte do domu č. 27 až na střechu a přes dům č. 31 vyjděte zpět na ulici. Jděte do hotelu do zeleného pokoje (o patro níž, kde se stala vražda) v přestrojení za jeptišku a zvedněte telefon. Jděte na střechu domu na mapě úplně vlevo za hotelem a skokem na strážce ve spojovací kleci mezi domy ho zneškodněte. Rychle vběhněte do domu č. 74 a seberte čtvrtý klíč, ideálně opět ve vhodném přestrojení.

 

Z domu č. 74 ještě musíte získat kotvící lano, vyjděte do něho tentokráte dveřmi a nechte se vynést strážcem za límec ven. Budete shozeni ze střechy budovy. Až se proberete, chopte se příležitosti a znovu dveřmi vstupte do domu č. 74, kotvící lano (je úplně nahoře) bude vaše, pokud to stihnete dříve, než se hlídač vrátí ze střechy domu, kam vás před chvílí pracně vynesl.

 

Gangstera před policejní stanicí vylákejte co nejblíže k domu č. 31. Ze střechy domu pak na něj skočte, chce to nejdříve trochu natrénovat. Jděte na střechu budovy s požárním schodištěm. Z pravého okraje střechy vystřelte kotvící lano, po kterém přejděte na střechu protější budovy až do pokoje nad vaší kanceláří. Zde pomocí čtyř klíčů odemkněte sejf. Ze sejfu seberte andulku.

 

Vzhůru na střechu, v domě č. 19 vyhoďte pojistky a rychle seběhněte na ulici. S andulkou pod kabátem zamiřte do své kanceláře a zavolejte Laně (7162). Jakmile vstoupí do vchodových dveří, zavolejte policii (999). Pokud máte modrý (neodhalený) převlek, Lana skončí ve vězení, v opačném případě budete zastřeleni.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 6. 6. 2009 | Doplněno: 18. 7. 2010 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist