English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Spy vs Spy 1-3 (1)
Aliens - Neoplasma (7)
Crazy Cars 1-2 (5)
Driller (2)
Nodes of Yesod (4)
Satan 1-2 (4)
Soft & Cuddly (1)
Robot - The Imposs... (1)
Sex Crime (5)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Little Puff in Dragon Land - návod

Na začátku se malý dráček Little Puff objeví u palmy, pojezte třešně a vyskočte na válec se šipkou. Válec se zasune, slezete-li, zase se vysune. K čemu je to dobré, se dozvíte o něco později. Jděte vpravo, seberte lahvičku s kouzelnou tekutinou, která způsobí, že dráček může chrlit oheň z tlamy (klávesou FIRE). Zamračený celník vás dále ale nepustí, chce průkaz (PASS). Ten bohužel nemáte, a proto ho budete muset hledat. Vydejte se 3x vlevo až k vysokému pařezu, ten spalte plameny a co z něho zbude, přeskočte. Jděte vlevo, přeskočte díru a z levé strany skočte dolů. Vlevo, seberte velkou bednu (BOX), znovu doleva a bednu položte u vysoké zdi na zem. Vyskočte na ni a pak lehce přeskočíte vystouplou zeď. Vyhněte se velkému pavoukovi a seberte záchranný kruh (LIFE BELT). Popadněte opět bednu a pokračujte 4x vpravo. Cestou si dejte pozor na díru v zemi. Seberte vývrtku (DECORKER) a jděte vpravo. Zde uvidíte první obálku, ve které se ukrývá čtvrtina průkazu. Po sebrání se jednotlivé části průkazu budou vykreslovat v levé dolní části obrazovky.

 

Jděte znovu 2x vpravo a u zdi odložte vývrtku. Musíte si totiž vzít nožní hustilku (FOOT PUMP) pro nafouknutí záchranného kruhu. S bednou, kruhem a hustilkou jděte vlevo a skočte do otvoru, snězte hamburger, vlevo a na kruhu přeplavte velkou řeku, vlevo, přeskočte díru a vstupte do domku. Zde vezměte kladivo (HAMMER). Po rozbití bedny kladivem (udělá se samo) se objeví klíč (KEY). Opět seberte hustilku i kruh. Jelikož jsou v domku tajemné dveře, použijte u nich klíč (stiskněte klávesu pro směr nahoru). A co se nestane, objevíte se ve dveřích domku na povrchu. Tento postup můžete libovolně opakovat a vlastně se můžete teleportovat z podzemí na povrch (a naopak), kolikrát chcete. Na povrchu jděte 2x vlevo, z levé strany skočte do otvoru a vydejte se 5x vpravo na místo, kde jste zanechali vývrtku. Zpátky vlevo, skočte do díry, 9x vlevo přes vodu a přes tři díry. Dorazíte dovnitř domku, kde stojí lampa vyrobená ze stínítka (SHADE) a láhve (BOTTLE). Jelikož máte u sebe vývrtku, můžete se podívat, co se uvnitř láhve skrývá. Odložte tedy kruh a hustilku, vezměte stínítko, odložte ho stranou a poté seberte láhev. Uvnitř láhve se nachází druhá část průkazu!

 

To nám to pěkně jde. Vezměte hustilku s kruhem a vydejte se podívat, co je dále vlevo. Objevíte další obálku, která je ale ukrytá za elektrickým výbojem vycházejícím ze zařízení u stropu. Jděte 5x vpravo a skočte do otvoru, ocitnete se v obrazovce, kde se původně nacházela hustilka. Vlevo, skočte do díry a seberte helmu (TIN HAT), jděte 5x vlevo až do domku a dveřmi se teleportujte na povrch. Jděte 3x vlevo k palmě. Odložte si kruh a hustilku a skočte pro obálku. Kokos (COCONUT) vám spadne na hlavu, ale když máte helmu, nic se vám nestane. Helmu již nebudete potřebovat. Kokosem zatižte válec vystupující ze země v obrazovce, ve které jste celé dobrodružství začínali. Tím se vám podařilo vypnout elektrický výboj. Nyní se vydejte vlevo, v domku se přesuňte do podzemí, 2x vlevo, snězte banán, 4x vlevo a v klidu seberte obálku s poslední část průkazu.

 

Nyní má dráček svůj průkaz s fotkou, na které je vyobrazen ještě za mlada s dudlíkem. S radostí zbaštěte jablko vedle, zahoďte kruh s hustilkou a vydejte se na zbytek cesty vpravo. Během putování seberte vše, co se dá - diamant (DIAMOND) u palmy a minci (COIN) u domku. Teleportujte se na povrch. Projděte kolem kokosu doprava, jak můžete vidět zamračený celník už je pryč, protože váš průkaz je kompletní. Pokračujte vpravo a seberte pilku (SAW). V další obrazovce se nachází další zamračený celník, který požaduje mýtné. Upalujte ke kokosu a rozřízněte ho pilkou, získáte tak zlatou minci (GOLD COIN), kterou předložte celníkovi. Teď už následuje poslední nebezpečný úsek, ve kterém musíte přeskočit vodní příšeru. V další obrazovce se již nacházíte před dračím domkem, do kterého stačí vstoupit. Následuje gratulace, při které hraje veselá písnička.

V závěru ještě pár rad. Po definování ovládání se musí ještě nastavit tlačítko pro posun předmětu (při hře joystickem je to vždy mezerník), tlačítko pro pozastavení hry a tlačítko, které hru ukončí. Dráček může nést maximálně tři předměty, které se zobrazují ve spodní části obrazovky. Předměty se sbírají a odkládají stiskem klávesy pro směr dolů. Věc, která bude odložena, je vždy ta zcela vpravo. Rovněž je dobré nestát u zdi nebo u nějaké postavy, v takovém případě předmět nepoložíte. Cestou určitě narazíte na zbraň (GUN) a vidle (FORK), tyto předměty ale k ničemu neslouží.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru World of Spectrum.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 17. 2. 2003 | Zdroj: FIFO 15 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist