English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Boulder Dash 1-4 (5)
Jumping Jack (7)
Kliatba noci (9)
Journey to Another... (1)
Jonny Quest (2)
Scooby Doo in the ... (1)
Johnny the Ghost (1)
Jungle Warrior (1)
Jméno růže (5)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.
České a slovenské speccy hry.

 

Little Puff in Dragon Land - návod

Na začátku se malý dráček Little Puff objeví u palmy, pojezte třešně a vyskočte na válec se šipkou. Válec se zasune, slezete-li, zase se vysune. K čemu je to dobré, se dozvíte o něco později. Jděte vpravo, seberte lahvičku s kouzelnou tekutinou, která způsobí, že dráček může chrlit oheň z tlamy (klávesou FIRE). Zamračený celník vás dále ale nepustí, chce průkaz (PASS). Ten bohužel nemáte, a proto ho budete muset hledat. Vydejte se 3x vlevo až k vysokému pařezu, ten spalte plameny a co z něho zbude, přeskočte. Jděte vlevo, přeskočte díru a z levé strany skočte dolů. Vlevo, seberte velkou bednu (BOX), znovu doleva a bednu položte u vysoké zdi na zem. Vyskočte na ni a pak lehce přeskočíte vystouplou zeď. Vyhněte se velkému pavoukovi a seberte záchranný kruh (LIFE BELT). Popadněte opět bednu a pokračujte 4x vpravo. Cestou si dejte pozor na díru v zemi. Seberte vývrtku (DECORKER) a jděte vpravo. Zde uvidíte první obálku, ve které se ukrývá čtvrtina průkazu. Po sebrání se jednotlivé části průkazu budou vykreslovat v levé dolní části obrazovky.

 

Jděte znovu 2x vpravo a u zdi odložte vývrtku. Musíte si totiž vzít nožní hustilku (FOOT PUMP) pro nafouknutí záchranného kruhu. S bednou, kruhem a hustilkou jděte vlevo a skočte do otvoru, snězte hamburger, vlevo a na kruhu přeplavte velkou řeku, vlevo, přeskočte díru a vstupte do domku. Zde vezměte kladivo (HAMMER). Po rozbití bedny kladivem (udělá se samo) se objeví klíč (KEY). Opět seberte hustilku i kruh. Jelikož jsou v domku tajemné dveře, použijte u nich klíč (stiskněte klávesu pro směr nahoru). A co se nestane, objevíte se ve dveřích domku na povrchu. Tento postup můžete libovolně opakovat a vlastně se můžete teleportovat z podzemí na povrch (a naopak), kolikrát chcete. Na povrchu jděte 2x vlevo, z levé strany skočte do otvoru a vydejte se 5x vpravo na místo, kde jste zanechali vývrtku. Zpátky vlevo, skočte do díry, 9x vlevo přes vodu a přes tři díry. Dorazíte dovnitř domku, kde stojí lampa vyrobená ze stínítka (SHADE) a láhve (BOTTLE). Jelikož máte u sebe vývrtku, můžete se podívat, co se uvnitř láhve skrývá. Odložte tedy kruh a hustilku, vezměte stínítko, odložte ho stranou a poté seberte láhev. Uvnitř láhve se nachází druhá část průkazu!

 

To nám to pěkně jde. Vezměte hustilku s kruhem a vydejte se podívat, co je dále vlevo. Objevíte další obálku, která je ale ukrytá za elektrickým výbojem vycházejícím ze zařízení u stropu. Jděte 5x vpravo a skočte do otvoru, ocitnete se v obrazovce, kde se původně nacházela hustilka. Vlevo, skočte do díry a seberte helmu (TIN HAT), jděte 5x vlevo až do domku a dveřmi se teleportujte na povrch. Jděte 3x vlevo k palmě. Odložte si kruh a hustilku a skočte pro obálku. Kokos (COCONUT) vám spadne na hlavu, ale když máte helmu, nic se vám nestane. Helmu již nebudete potřebovat. Kokosem zatižte válec vystupující ze země v obrazovce, ve které jste celé dobrodružství začínali. Tím se vám podařilo vypnout elektrický výboj. Nyní se vydejte vlevo, v domku se přesuňte do podzemí, 2x vlevo, snězte banán, 4x vlevo a v klidu seberte obálku s poslední část průkazu.

 

Nyní má dráček svůj průkaz s fotkou, na které je vyobrazen ještě za mlada s dudlíkem. S radostí zbaštěte jablko vedle, zahoďte kruh s hustilkou a vydejte se na zbytek cesty vpravo. Během putování seberte vše, co se dá - diamant (DIAMOND) u palmy a minci (COIN) u domku. Teleportujte se na povrch. Projděte kolem kokosu doprava, jak můžete vidět zamračený celník už je pryč, protože váš průkaz je kompletní. Pokračujte vpravo a seberte pilku (SAW). V další obrazovce se nachází další zamračený celník, který požaduje mýtné. Upalujte ke kokosu a rozřízněte ho pilkou, získáte tak zlatou minci (GOLD COIN), kterou předložte celníkovi. Teď už následuje poslední nebezpečný úsek, ve kterém musíte přeskočit vodní příšeru. V další obrazovce se již nacházíte před dračím domkem, do kterého stačí vstoupit. Následuje gratulace, při které hraje veselá písnička.

V závěru ještě pár rad. Po definování ovládání se musí ještě nastavit tlačítko pro posun předmětu (při hře joystickem je to vždy mezerník), tlačítko pro pozastavení hry a tlačítko, které hru ukončí. Dráček může nést maximálně tři předměty, které se zobrazují ve spodní části obrazovky. Předměty se sbírají a odkládají stiskem klávesy pro směr dolů. Věc, která bude odložena, je vždy ta zcela vpravo. Rovněž je dobré nestát u zdi nebo u nějaké postavy, v takovém případě předmět nepoložíte. Cestou určitě narazíte na zbraň (GUN) a vidle (FORK), tyto předměty ale k ničemu neslouží.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

Vyhledat další informace na serveru Spectrum Computing.  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.  Vyhledat rady, návody, cheaty a pouky na serveru The Tipshop.

Publikováno: 17. 2. 2003 | Zdroj: FIFO 15 | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist