English Česky
  

 

aktualizováno:

 

Přispějte na provoz.

 

 

Aktuální komentáře
Abu Simbel Profana... (11)
Hlasový program (2)
Egghead 1-5 (2)
Castle of Sorrow (1)
Adventures Jane Je... (1)
Stepping Stones (1)
Gandalf (4)
Belegost (5)
Apulija-13 (2)
další ...

 

 

důležité odkazy:
Největší archív o ZX Spectru a vše kolem něj na světě.
Všechny nedávno vydané hry na jednom místě.
Největší databáze pouků, rad a návodů.
RZX videa - kompletní herní průvodci.
Mapy tvořené přímo z herních obrazovek.

 

Robot 1 in the Planet of Death - návod

Ocitli jste se na planetě smrti a jedinou nadějí je vyslat nouzový signál. Vydejte se vpravo, projděte kolem prvního stromu, první jeskyni přeskočte a z druhého stromu seberte banán. Vraťte se k prvnímu stromu. Seberte bednu, z větví vajíčko, v koruně lék a banán dejte opici. Jděte znovu k druhému stromu a v koruně stromu dejte do hnízda vajíčko. Najděte kabel, který odložte dole pod stromem. Pak skočte do druhé jeskyně a seberte klíč. Vyskákejte z jeskyně a u rozbité lávky hoďte do vody bednu. Ve větvích třetího stromu najděte pružinu. Skočte dolů a pokračujte v cestě vpravo. Nemocné kočce dejte lék. Ve větvích čtvrtého stromu najděte šnorchl. Dále vám v cestě stojí zamčené dveře, použijte klíč. Třetí jeskyni přeskočte, projděte kolem stromových schodů a skočte do zatopené jeskyně. Na dně naleznete kousek uhlí.

 

Vyplavte nahoru vlevo, odložte šnorchl a vraťte se do třetí jeskyně. Zde získáte z uhlí diamant. Pomocí pružiny vyskáčete po stromových schodech nahoru. Vlevo vyměňte diamant za přídavnou 16KB paměť a vpravo seberete ozubené kolo. Pod schody odložte pružinu a jděte k zatopené jeskyni. Vezměte šnorchl a přeneste paměť na pravý břeh a pak ji odložte. Vraťte se vlevo do druhé jeskyně. Zde opravte stroj ozubeným kolem a získáte integrovaný obvod. U druhého stromu máme odložený kabel, který seberte. Nyní jděte opět vpravo a za rozbitým mostem vyskákejte do korun třetího stromu. Zde robotovi nainstalujte čip a dostanete instalatérskou sadu. Jděte znovu vlevo a skočte do první jeskyně. Zde opravte prasklé potrubí a získáte kazetu. Znovu se vydejte vpravo a za zatopenou jeskyní odložte šnorchl a seberte paměť. Vyskákejte na kopec k anténě a pomocí kazety, paměti a kabelu se vám podaří vyslat nouzový signál.

 

Podrobná mapa

   

Obrázky ze hry

   

Odkazy na další zdroje

  Popis a stažení hry, ke které se váže tento návod.

Publikováno: 7. 10. 2017 | Autor: Karel Ondráček | Vložit nový komentář...

Prozatím nebyl vložen žádný komentář.

 

 
 
Poslat e-mail autorovi stránek ... pavero(a)post.czNahoru ...
  Speccy.cz
Valid HTML 4.01 Transitional TOPlist